Ing. Radka HOŘÁKOVÁ - vedoucí odboru
přímý tel. 577 004 830, ústředna 577 004 800, linka 130,
e-mail: horakova@mesto-slavicin.cz
Magdalena SAŇÁKOVÁ - odpadové hospodářství, správa majetku,
přímý tel. 577 004 832, ústředna 577 004 800, linka 132,
e-mail: sanakova@mesto-slavicin.cz
Josef ŠČUGLÍK - povolení kácení dřevin, lesní
přímý tel. 577 004 831, ústředna 577 004 800, linka 131,
e-mail: scuglik@mesto-slavicin.cz
Mgr. Petr MAZŮREK, DiS. - lesní
přímý tel. 577 004 831, ústředna 577 004 800, linka 131,
e-mail: mazurek@mesto-slavicin.cz
PROVOZNÍ DOBA:
Pondělí | 08:00 - 17:00 |
Úterý | 08:00 - 14:00 |
Středa | 08:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 08:00 - 14:00 |
Pátek | 08:00 - 14:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Poznámka: Polední přestávka od 11:00 do 12:00 hodin
Tiskopisy a formuláře odboru ŽPSM
Sazebník poplatků za zvláštní užívání veřejného prostranství
2. 5., 16. 5., 30. 5., 13. 6., 27. 6., 11. 7., 25. 7., 8. 8., 22. 8., 5. 9., 19. 9., 3. 10., 17. 10., 31. 10., 14. 11.
Min. základ je 60 litrů za měsíc na osobu | Základ pro max. počet osob (které fakticky žijí v domácnosti) | Navýšení počtu osob | |||||||
nádoba 120 l | svoz 1 x měsíc | 576 Kč | 2 | +1 | 864 Kč | +1 | 1 152 Kč | +1 | 1 440 Kč |
nádoba 120 l | svoz 1 x 14 dnů | 1 248 Kč | 4 | +1 | 1 440 Kč | +1 | 1 728 Kč | +1 | 2 016 Kč |
nádoba 120 l | svoz 1 x 7 dnů | 2 496 Kč | 8 | +1 | 2 592 Kč | +1 | 2 880 Kč | +1 | 3 168 Kč |
nádoba 240 l | svoz 1 x 14 dnů | 2 496 Kč | 8 | +1 | 2 592 Kč | +1 | 2 880 Kč | +1 | 3 168 Kč |
nádoba 240 l | svoz 1 x 7 dnů | 4 992 Kč | 17 | +1 | 5 184 Kč | +1 | 5 472 Kč | +1 | 5 760 Kč |
nádoba 1 110 l | svoz 1 x 7 dnů | 22 880 Kč | 79 | +1 | 23 040 Kč | +1 | 23 328 Kč | +1 | 23 616 Kč |
černý pytel na směsný odpad v nemovitosti (domácnosti) fakticky žije pouze jedna fyzická osoba | 288 Kč | Při překročení max. počtu osob, které fakticky žijí v domácnosti se použije výpočet: (Min. základ 60 l * počet osob) * 12 = počet litrů odpadu za nemovitost za rok * výše sazby poplatku 0,4 Kč/l/rok |
plasty (žluté pytle) a nápojové kartóny (oranž. pytle) | 18. 1., 15. 2., 15. 3., 26. 4., 24. 5., 21. 6. |
papír (modré pytle) | 5. 1., 2. 2., 2. 3., 12. 4., 11. 5., 8. 6. |
Upozorňujeme, že splatnost poplatku za svoz odpadu byla stanovena do 28. 2. 2022.
Svozovým dnem je:
čtvrtek – svoz popelnic a kontejnerů ve Slavičíně
pátek – svoz popelnic a kontejnerů v Divnicích, Hrádku na Vlárské dráze a v Nevšové.
Popelnice s frekvencí svozu 1x měsíčně budou sváženy ve Slavičíně vždy 1. čtvrtek v měsíci, v místních částech pak vždy 1. pátek v měsíci.
Popelnice a kontejnery s frekvencí svozu jednou za 2 týdny budou sváženy v lichém týdnu.
Pokud budete mít ke svozu odpadu dotazy či připomínky nebo pokud budete chtít nahlásit jakékoliv nedostatky v této oblasti, kontaktujte prosím Služby města Slavičína – pan Josef Hořák (tel. 777 320 951).
Oznamujeme občanům, že i v letošním roce bude probíhat svoz bioodpadu (jedná se především o trávu, listí a posekané větve).
Termíny pro rok 2021: 03.05., 17.05., 31.05., 14.06., 28.06., 12.07., 26.07., 09.08., 23.08., 06.09., 20.09., 04.10., 18.10., 01.11., 15.11.
Tento odpad budou svážet Služby města Slavičína, s. r. o., pouze v hnědých igelitových pytlích, které je možné zakoupit na odboru životního prostředí a správy majetku MěÚ Slavičín za cenu 10 Kč za kus.
I nadále je možné bioodpad zdarma odevzdat na sběrném dvoře v areálu SMS Slavičín, s. r. o.:
pondělí, středa, pátek 8.00 – 16.00 hodin
úterý, čtvrtek 8.00 – 14.30 hodin
1. sobota v měsíci 8.00 – 12.00 hodin
nebo na sběrném místě u kotelny Malé Pole (úterý, čtvrtek 12.00 – 16.00 hodin, sobota 8.00 – 12.00 hodin).
Papír (modré pytle) 12. 7., 4. 8., 1. 9., 13. 10., 10. 11., 8. 12.
Plasty (žluté pytle) a nápoj. kartóny (oranž. pytle) 20. 7., 17. 8., 14. 9., 25. 10., 23. 11., 20. 12.
Bioodpad (hnědé pytle – 10,- Kč/ks) 12. 7., 26. 7., 9. 8., 23. 8., 6. 9., 20. 9., 4. 10., 18. 10., 1. 11., 15. 11.
Rada města Slavičín na své schůzi dne 24. 11. 2020 stanovila ceny za svoz a likvidaci odpadů pro rok 2021. Dochází k mírnému nárůstu cen (cca o 5 %):
nádoba | četnost svozu | Kč |
popelnice 110 l | 1x měsíc | 830,- |
popelnice 110 l | 1x 14 dnů | 1 310,- |
popelnice 110 | 1x 7 dnů | 2 680,- |
popelnice 240 l | 1x 14 dnů | 2 420,- |
popelnice 240 l | 1x 7 dnů | 4 850,- |
kontejner 1100 l | 1x 7 dnů | 22 500,- |
pytel na směsný komunální odpad | 105,- |
Domácnosti, ve kterých žijí pouze osoby, pro které je starobní nebo invalidní důchod jediným zdrojem příjmů, mohou jako jediný způsob likvidace využívat výhradně černé pytle, v tomto případě je stanoven minimální odběr 2 ks černých pytlů na osobu a kalendářní rok.
Z důvodu nepřiznivé pandemické situace žádáme občany, aby platby za známky za svoz a likvidaci odpadů provedli přednostně bezhotovostním převodem na číslo účtu 2924661/0100, jako variabilní symbol uvádějte 3722 a do zprávy pro příjemce zadejte ulici, číslo popisné (do závorky uveďte jednu z možností Slavičín, Hrádek, Nevšová, nebo Divnice)*.
*příklad č. 1: Osvobození 25, Slavičín
*příklad č. 2: 95, Nevšová
Prosíme o důsledné dodržení platebních údajů, v opačném případě nebudeme schopni platbu identifikovat!
Známky na popelnice/kontejnery na rok 2021, případně černé pytle na směsný odpad Vám budou po provedené platbě zdarma doručeny na adresu uvedenou při platbě ve zprávě pro příjemce (spolu s pytli na tříděný odpad), a to nejpozději do 14 dnů od provedení platby.
Pokud není platba bezhotovostně na účet možná z jakéhokoliv důvodu, můžete si i nadále koupit známku na popelnici přímo na Městském úřadě Slavičín, a to za stejných podmínek. Tzn. že prodej bude zahájen 4. ledna 2021 a bude možný vždy v úřední den, tj. pondělí a středa od 8 do 17 hodin.
Pravidla pro umisťování reklamních zařízení byla schválena usnesením RMS č. 59/0751/16 dne 25. 10. 2016.
Zájemce o umístění reklamního zařízení na sloup veřejného osvětlení vyplní žádost a tu spolu s návrhem zařízení a situací umístění, příp. fotodokumentací konkrétního sloupu, předloží k vyjádření Službám města Slavičína, s.r.o. jako správci veřejného osvětlení. Vyplněný formulář žádosti s přílohami a vyjádřením SMS potom podá na Městský úřad Slavičín (případně o podání požádá SMS). Pokud je požadované reklamní zařízení a jeho umístění v souladu se schválenými pravidly a nebrání tomu jiné okolnosti, bude následně se zájemcem uzavřena smlouva o umístění reklamního zařízení podle vzoru v příloze.
Reklamní zařízení nechá na své náklady vyrobit zájemce a po uzavření smlouvy jej na základě jeho žádosti umístí správce veřejného osvětlení na příslušný sloup za jednorázový poplatek 810 Kč bez DPH (cena vč. DPH ve výši 21% činí 980 Kč). Zájemce odpovídá za vzhled reklamního zařízení i za čitelnost a aktuálnost údajů po celou dobu trvání smlouvy. V případě ukončení smluvního vztahu je zájemce povinen zajistit odstranění reklamního zařízení na své náklady.
Cena za umístění 1 reklamního zařízení činí 1.500 Kč bez DPH ročně, k ceně bude připočtena DPH v aktuální výši (cena vč. DPH ve výši 21% činí 1.815 Kč).
Kontakty:
Městský úřad Slavičín, odbor ŽPSM – Ing. Radka Hořáková, majetek@mesto-slavicin.cz, 577004830
Služby města Slavičína, provozní – Martin Matula, info@smslavicin.cz, 777320952
Kapitola „Vysloužilé baterie“
Máte doma vybité baterie, tušíte, že do koše nepatří, ale přitom nevíte, kam s nimi? Nevyhazujte je do směsného odpadu, obsahují totiž mnoho toxických látek, které výrazně zatěžují životní prostředí, ale odevzdejte je k recyklaci.
Rozšířili jsme pro vás sběrnou síť a tužkové a knoflíkové baterie, monočlánky i dobíjecí baterie nyní můžete odevzdat i do sběrných boxů v přízemí polikliniky a v suterénu radnice. I nadále jako dosud můžete vysloužilé baterie odevzdat ve sběrném dvoře nebo do červených kontejnerů, které mají samostatné vhazování pro baterie, případně i v prodejnách v rámci zpětného odběru.
Upozorňujeme provozovatele kotlů na pevná paliva na povinnost kontroly kotlů do 31. prosince 2016.
odbor životního prostředí MěÚ Luhačovice
Sběrné dvory
provozovatel | Služby města Slavičína, s. r. o., IČO 255 83 093 |
adresa | sběrný dvůr Slavičín, Pod Kaštany 50 (areál SMS) |
provozní doba | po, st, pá: 8.00 - 17.00 út, čt: 8.00 - 14.30 1. so v měsíci 8:00 - 12:00 |
provozovatel | Služby města Slavičína, s. r. o., IČO 255 83 093 |
adresa | sběrný dvůr Slavičín - Malé Pole, U Zahrádek (za kotelnou) |
provozní doba | (v provozu od 1. 3. 2010) út, čt: 12.00 - 16.00 so: 8.00 - 12.00 |
Malý rádce využíváním bioodpadu
Kanalizační řád Divnice
Příloha č. 1 situace
Příloha č. 2
Příloha č. 3
Příloha č. 4
město Slavičín
Osvobození 25, 763 21 Slavičín
tel.: 577 004 800*
fax: 577 004 802
e-mail: podatelna@mesto-slavicin.cz
ID datové schránky: jsub2vd
IČ: 00284459
DIČ: CZ00284459
č.ú.: 2924661/0100, KB a.s.
Provozní doba
CzechPoint
Kontakty
Povinné informace