Ing. Radka HOŘÁKOVÁ - vedoucí odboru
přímý tel. 577 004 830, ústředna 577 004 800, linka 130,
e-mail: horakova@mesto-slavicin.cz
Magdalena SAŇÁKOVÁ - odpadové hospodářství, správa majetku,
přímý tel. 577 004 832, ústředna 577 004 800, linka 132,
e-mail: sanakova@mesto-slavicin.cz
Josef ŠČUGLÍK - povolení kácení dřevin, lesní
přímý tel. 577 004 831, ústředna 577 004 800, linka 131,
e-mail: scuglik@mesto-slavicin.cz
Mgr. Petr MAZŮREK, DiS. - lesní
přímý tel. 577 004 831, ústředna 577 004 800, linka 131,
e-mail: mazurek@mesto-slavicin.cz
PROVOZNÍ DOBA:
Pondělí | 08:00 - 17:00 |
Úterý | 08:00 - 14:00 |
Středa | 08:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 08:00 - 14:00 |
Pátek | 08:00 - 14:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Poznámka: Polední přestávka od 11:00 do 12:00 hodin
Tiskopisy a formuláře odboru ŽPSM
Sazebník poplatků za zvláštní užívání veřejného prostranství
Min. základ je 60 litrů za měsíc na osobu | Základ pro max. počet osob (které fakticky žijí v domácnosti) | Navýšení počtu osob | |||||||
nádoba 120 l | svoz 1 x měsíc | 576 Kč | 2 | +1 | 864 Kč | +1 | 1 152 Kč | +1 | 1 440 Kč |
nádoba 120 l | svoz 1 x 14 dnů | 1 248 Kč | 4 | +1 | 1 440 Kč | +1 | 1 728 Kč | +1 | 2 016 Kč |
nádoba 120 l | svoz 1 x 7 dnů | 2 496 Kč | 8 | +1 | 2 592 Kč | +1 | 2 880 Kč | +1 | 3 168 Kč |
nádoba 240 l | svoz 1 x 14 dnů | 2 496 Kč | 8 | +1 | 2 592 Kč | +1 | 2 880 Kč | +1 | 3 168 Kč |
nádoba 240 l | svoz 1 x 7 dnů | 4 992 Kč | 17 | +1 | 5 184 Kč | +1 | 5 472 Kč | +1 | 5 760 Kč |
nádoba 1 110 l | svoz 1 x 7 dnů | 22 880 Kč | 79 | +1 | 23 040 Kč | +1 | 23 328 Kč | +1 | 23 616 Kč |
černý pytel na směsný odpad v nemovitosti (domácnosti) fakticky žije pouze jedna fyzická osoba | 288 Kč | Při překročení max. počtu osob, které fakticky žijí v domácnosti se použije výpočet: (Min. základ 60 l * počet osob) * 12 = počet litrů odpadu za nemovitost za rok * výše sazby poplatku 0,4 Kč/l/rok |
plasty (žluté pytle) a nápojové kartóny (oranž. pytle) | 18. 1., 15. 2., 15. 3., 26. 4., 24. 5., 21. 6. |
papír (modré pytle) | 5. 1., 2. 2., 2. 3., 12. 4., 11. 5., 8. 6. |
2. 5., 16. 5., 30. 5., 13. 6., 27. 6., 11. 7., 25. 7., 8. 8., 22. 8., 5. 9., 19. 9., 3. 10., 17. 10., 31. 10., 14. 11.
Svozovým dnem je:
čtvrtek – svoz popelnic a kontejnerů ve Slavičíně
pátek – svoz popelnic a kontejnerů v Divnicích, Hrádku na Vlárské dráze a v Nevšové.
Popelnice s frekvencí svozu 1x měsíčně budou sváženy ve Slavičíně vždy 1. čtvrtek v měsíci, v místních částech pak vždy 1. pátek v měsíci.
Popelnice a kontejnery s frekvencí svozu jednou za 2 týdny budou sváženy v lichém týdnu.
Pokud budete mít ke svozu odpadu dotazy či připomínky nebo pokud budete chtít nahlásit jakékoliv nedostatky v této oblasti, kontaktujte prosím Služby města Slavičína – pan Josef Hořák (tel. 777 320 951).
Pravidla pro umisťování reklamních zařízení byla schválena usnesením RMS č. 59/0751/16 dne 25. 10. 2016.
Zájemce o umístění reklamního zařízení na sloup veřejného osvětlení vyplní žádost a tu spolu s návrhem zařízení a situací umístění, příp. fotodokumentací konkrétního sloupu, předloží k vyjádření Službám města Slavičína, s.r.o. jako správci veřejného osvětlení. Vyplněný formulář žádosti s přílohami a vyjádřením SMS potom podá na Městský úřad Slavičín (případně o podání požádá SMS). Pokud je požadované reklamní zařízení a jeho umístění v souladu se schválenými pravidly a nebrání tomu jiné okolnosti, bude následně se zájemcem uzavřena smlouva o umístění reklamního zařízení podle vzoru v příloze.
Reklamní zařízení nechá na své náklady vyrobit zájemce a po uzavření smlouvy jej na základě jeho žádosti umístí správce veřejného osvětlení na příslušný sloup za jednorázový poplatek 810 Kč bez DPH (cena vč. DPH ve výši 21% činí 980 Kč). Zájemce odpovídá za vzhled reklamního zařízení i za čitelnost a aktuálnost údajů po celou dobu trvání smlouvy. V případě ukončení smluvního vztahu je zájemce povinen zajistit odstranění reklamního zařízení na své náklady.
Cena za umístění 1 reklamního zařízení činí 1.500 Kč bez DPH ročně, k ceně bude připočtena DPH v aktuální výši (cena vč. DPH ve výši 21% činí 1.815 Kč).
Kontakty:
Městský úřad Slavičín, odbor ŽPSM – Ing. Radka Hořáková, majetek@mesto-slavicin.cz, 577004830
Služby města Slavičína, provozní – Martin Matula, info@smslavicin.cz, 777320952
Kapitola „Vysloužilé baterie“
Máte doma vybité baterie, tušíte, že do koše nepatří, ale přitom nevíte, kam s nimi? Nevyhazujte je do směsného odpadu, obsahují totiž mnoho toxických látek, které výrazně zatěžují životní prostředí, ale odevzdejte je k recyklaci.
Rozšířili jsme pro vás sběrnou síť a tužkové a knoflíkové baterie, monočlánky i dobíjecí baterie nyní můžete odevzdat i do sběrných boxů v přízemí polikliniky a v suterénu radnice. I nadále jako dosud můžete vysloužilé baterie odevzdat ve sběrném dvoře nebo do červených kontejnerů, které mají samostatné vhazování pro baterie, případně i v prodejnách v rámci zpětného odběru.
Sběrné dvory
provozovatel | Služby města Slavičína, s. r. o., IČO 255 83 093 |
adresa | sběrný dvůr Slavičín, Pod Kaštany 50 (areál SMS) |
provozní doba | po, st, pá: 8.00 - 17.00 út, čt: 8.00 - 14.30 1. so v měsíci 8:00 - 12:00 |
provozovatel | Služby města Slavičína, s. r. o., IČO 255 83 093 |
adresa | sběrný dvůr Slavičín - Malé Pole, U Zahrádek (za kotelnou) |
provozní doba | (v provozu od 1. 3. 2010) út, čt: 12.00 - 16.00 so: 8.00 - 12.00 |
Malý rádce využíváním bioodpadu
Kanalizační řád Divnice
Příloha č. 1 situace
Příloha č. 2
Příloha č. 3
Příloha č. 4
město Slavičín
Osvobození 25, 763 21 Slavičín
tel.: 577 004 800*
fax: 577 004 802
e-mail: podatelna@mesto-slavicin.cz
ID datové schránky: jsub2vd
IČ: 00284459
DIČ: CZ00284459
č.ú.: 2924661/0100, KB a.s.
Provozní doba
CzechPoint
Kontakty
Povinné informace